Whatever !

Assalamualaikum!

Photobucket
Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :) MUSIC HERE!!
Cakap Sini!




Kamsahamnida

Template: Mia Mansor Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nabila Husna
Other: Mr. Google
mimpi
korang nak tau tak haritu aku mimpi apa? aku syak en, blog ni mcm diari pasal aiman sbb aku dh tk boleh nak beria sbb dia laki org. dan AYAH orang. haaa terkejut kannnn??!! aku pun terkejut. hahahahaha sbb tu aku mimpi dia. 


di jadikan cerita, aku tgok adik dia punya story, pastu tetau aiman dah ada baby. and im happy for him!

and typical me, i dreamt about him. maybe sbb before tidur tu, dok belek gmbr anak dia, pastu termimpi. okay abaikan. 

pastu, dlm mimpi tu kan, adam (nama anak aiman) tu mcm tknk kat ummi dia tau. aku tk tahu lah apa kejadahnya aku jd babysitter anak dia, bodoh siot aku .hahahhahaha. pastu, aku pun jaga lah anak dia. dalam mimpi tu, kitaorg kt mall tau. ummi dia en ngade gila sbb dia dgn eman go to different department, tp nak call. alasannyaa takut hilang ko!! haa tk ke mengada namanya. pastu, adam merengek. tknk kt ummi dia. pastu aku bawak lh jenjalan. pastu en, before pergi bawak adam jalan kann, umminya mcm, 'azubillahhiminashsyaitonirrojim.  mcm beria, mcm takut sngt anak dia dirasuk setan kalau dgn aku. hahahahha. tak faham laa mimpi tuu 😂😂😂

tp klako lah. hahahahah. pastu tk igt dh apa yg berlaku, yg aku tahu, anak dia comel namateyyy!!! the end


Older Post