Whatever !

Assalamualaikum!

Photobucket
Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :) MUSIC HERE!!
Cakap Sini!




Kamsahamnida

Template: Mia Mansor Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nabila Husna
Other: Mr. Google
hahahahahahah

Hahahahaha. Lawak gilaaa. Aku rasa mcm flutter gila mlm td dgn bdk laki nii. I've never experienced this.

Aku selalu mcm ni. I mean, buat bnde sweet dolly tk pernah dgn boyfriend sndiri. For example, masak. Dgn syuk. Beli brg dapur, dgn syuk. Waima beli pad pun dgn syuk. Aku list out family sndiri. Sepupu bagai tuu dh kira mcm family. Aku dgn sepupu aku mmg mcm siblings. Sbb tk ramai lgpun. Tu je ada. Tkde pilihan. Haha.

Proceed to cerita mlm td. Aku dh wasep piqi ni awal malam td. Tapi, dia tk respon pun. Hare. Haha. Wktu tu aku dh ngantok gila. Dh kuyu hbis. Tiba, ping. Aku usya. Laaa. Wasep dh dia. Haha. Aku pun mcm 'kenapa?'. Ohh. Dia bgtau dia dpt panggilan uniKL. Aku pun congrates laa dia bagai. Tiba, mcm bnyk pulakk bende dia nk cerita. Aku suruh on skype. Boleh borak smpai ngantok kann. And all the stories went well. Sbb we end up tdo. Bukan setakat ngantok. Yelaa. Dia ngantok, aku dh tk ngantok sbb dia ajak borak. Aku paksa la dia borak dgn aku smpai aku pulak ngantok.

Haha. Aku rasa mcm kesian kt diri sendiri. Sbb obviously having a sweet friendship dgn boyfriend org lain. Sorry laa girlfriend piqi. Aku kawan jee. Tp, sweet punya version. Haha. I dont have any intention nk ada hubungan sulit bagai dgn piqi. Kawan la dia nii.

Tp, tk sempat smpai pagi pun, dh tutup skype. Sbb phone dia hbis bateri. Haha. Serious talk, aku suka gila mlm td. Sumpah!




Older Post | Newer Post