Whatever !

Assalamualaikum!

Photobucket
Hello!Welcome to my simple triple blog. thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow :) MUSIC HERE!!
Cakap Sini!




Kamsahamnida

Template: Mia Mansor Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nabila Husna
Other: Mr. Google
TARAPAPPA vs ADAPAPPA
betul. tarapappa.
betul ni? 
betul. tarapappa.
betul ni?
okay, fine. adapappa. 
what?
i dreamt about that guy again. 
AGAIN? 
hey, this is my first time lahh.
okay, story then :)


"bla.bla.bla" bising gila weh suara blakang. hingar telinga aku -.- aku tgah study la GI-LA. respect la sikit. ingt senang ke aku nk study. pfft~
"bgun! terima kasih cikgu". neyy. abes dh ke kelas sains? semua dh lined up nk salam ngan cikgu. aku je sensorang tgah kemas brg-brg. tetiba cikgu sains aku hulur tgn. aku buat kening double-jerk. "ni apehal suruh student pompuan salam nihhh?" aku angkt muka slow-slow. erkk? apehal Encik Double A ni ada kat SEMESTA pulak nihh? curious~
fieyka sambut tangan yg dia hulur. pastu, dia cepat-cepat tarik tgan dia blik. HAHA. padan muka! main-main lagi hulur salam. kan dh kena. Encik Double tepuk bahu aku lalu berkata, "karang dtg bilik guru jumpa Eman". neyy, apehal pulak. aku buat muka kental, dalam hati dah kmbg sedusun :D
dgn lgkh perlahan tetapi excited, aku pegi la staffroom. haish, asal cikgu hida ada? pelek-pelek jee. penyu terjenguk-jenguk tgok staffroom. Encik Double A kemudiannya keluar bawak pashmina dgn keychain. 
"sorry bella. eman sempat beli ni jee". neyy, blushing aku -.-" Encik Double A lipat macam apa tah pashmina tuh, taruk atas kepala aku. neyy, dia ni kenapa? cikgu ain dh pndg pelek je dah.
"button la sampai atas baju ni elok-elok". tetiba pnyu cakap. pastu cocok-cocok dada Encik Double A sbb tak button tee smpai ats. aku gelak beria sbb muka Encik Double A pucat. dh la Encik Double A alim-alim gitu. "eman kan dh jadik cikgu. pakai la kemas-kemas. nti student kata apa pulak". ayat last aku bgtau dia. slow dan sopan. 
and the rest is history~
mimpi mcm tu?
ha'ah -.-"
okay :D


| Newer Post